هدايت به بالاي

صفحات پاپ آپ

تصوير استاتيك

معرفی فروشگاه های اینترنتی و خرید مستقیم از آنها
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر


آمار لحظه ای ویروس کرونا


 
 


پشتیبانی آنلاین پایین صفحه سمت راست

سلام  خدمت همه دوستان

معرفی فروشگاه های اینترنتی و خرید از آنها

_________________________________________________________________________________

اگر مطلب خاصی موضوع تحقیق یا کالای خاصی درنظر دارید سفارش دهید اگر بود در خدمتتان قرار میدهیم!

_________________________________________________________________________________

شما می توانید بصورت آنلاین در همین وبلاک با ما در ارتباط باشید فقط کافیست در قسمت پایین صفحه سمت راست بر روی پیام رسان کلیک نموده و گفتگو را شروع نمایید

 

!امیدوارم  عناوین مطالب مورد استفاده اتان قرارگرفته باشد!

لطفا نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات خود را برای ما ارسال کنید.

 

برای تماس با ما میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید.

karakoprint@gmail.com

 

وبلاگ دیگر ما

چاپ کاراکو

خرید قانونی فیلم و سریال سینمایی

کاغذ و مقوا محمد (عرضه کننده انواع کاغذ گلاسه و .....)

فروش قاب عکس منظره و طبیعت با بهترین قیمت

وبلاگ رسمی DJ MmD 6

_____________________________________________________

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی 

 
به ما رای بدهید
___________________________________________________

خرید هر چیزی که نیاز دارید

______________________________________________________________

 


آیا تاریخ در رابطه با ارز دیجیتال سیپکوین نیز دوباره تکرار خواهد شد؟ - خبریفا

آیا تاریخ در رابطه با ارز دیجیتال سیپکوین نیز دوباره تکرار خواهد شد؟

آیا تاریخ در رابطه با ارز دیجیتال سیپکوین نیز دوباره تکرار خواهد شد؟ از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.

ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است. شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.

به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟

شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟

اعتقاد تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.

بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.

سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.

باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند.

اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید


تاريخ : دو شنبه 18 اسفند 1399برچسب:آیا تاریخ در رابطه با ارز دیجیتال سیپکوین نیز دوباره تکرار خواهد شد؟, | 14:45 | نويسنده : DJ MmD 6 |

معرفی ارز دیجیتال سیبکوین (CiBCoin) (CIB) - خبریفا

معرفی ارز دیجیتال سیپکوین (CiPCoin) (CIP)

معرفی ارز دیجیتال سیپکوین ، سیپکوین CiPCoin (CIP) یک رمز ارز و نظام پرداخت جهانی است با کارکردی مشابه پول های دیجیتال است، بسیاری از کشور های جهان پول های دیجیتال را به رسمیت شناخته اند. در بسیاری از کشورها علاوه بر معاملات آنلاین و خرید و فروش ها، دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال در مکان های مختلفی نصب شده است.

ارز دیجیتال سیپکوین چیست؟

از نظر تاریخی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیر متمرکز است، پول های دیجیتال غیر متمرکز بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کنند. این شبکه همتابه‌همتا است و تراکنش‌ها مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود.

گره‌ها با استفاده از فناوری رمزنگاری (Cryptography)، این تراکنش‌ها را بازبینی می‌کنند و در یک دفتر کل توزیع‌شده همگانی که به آن زنجیره بلوکی گفته می‌شود ضبط می‌کنند. سیپکوین CiPCoin (CIP) هم مانند بیت‌کوین توسط شخص یا گروهی از اشخاص ناشناس تحت نام CiPCoin (CIP) اختراع شده است و در سال 2019 به عنوان یک پول دیجیتال عرضه شد.

در سال گذشته ارزش CiPCoin (CIP) سیپکوین در بازارهای جهانی از دو دهم دلار آمریکا به یک دلار افزایش یافته‌است. یعنی در طول یک سال 5 برابر رشد داشته است. این رشد را در هیچ بازاری نمی توانید پیدا کنید. شمار شرکت‌های خدماتی و تاجرانی که سیپکوین CiPCoin (CIP) می‌پذیرند نیز در حال افزایش است.

مالک ارز دیجیتال سیپکوین کیست؟

هیچ‌کس مالک شبکه سیپکوین CiPCoin (CIP) نیست. مانند ایمیل و سایر ارزهای دیجیتال ، این کاربران سیپکوین CiPCoin (CIP) هستند که سیپکوین CiPCoin (CIP) را کنترل می‌کنند. کاربردهای سیپکوین CiPCoin (CIP) روز به روز در حال افزایش است. و این افزایش کاربرد و کاهش تولید سیپکوین CiPCoin (CIP) و تشنه شدن بازار باعث می شود که این ارز با رشد باور نکردنی مواجه باشد. یادآوری میکنم که حداکثر رشد بیت‌کوین در طول سال گذشته 200 درصد بوده است در صورتی که CiPCoin (CIP) در سال گذشته بیش از 500 درصد رشد داشته است

سیپکوین CiPCoin (CIP) در سال 2019 شروع به کار کرده است در واقع 10 سال پس از تولید اولین ارز دیجیتال پا به عرصه پول دیجیتال گذاشته است. و این باعث شده که از تجربه سایر ارزهای دیجیتال جهت بهبود عملکرد و توسعه کاربرد و بازار خود بهره بگیرد.

طبق نظر کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال, ارزهای نوپا و قدرتمند مانند سیپکوین CiPCoin (CIP) قابلیت های رشد زیادی دارند و سرمایه گذاران زیادی تشنه خرید سیپکوین هستند. قیمت پایین فعلی سیپکوین CiPCoin (CIP) مزیت رقابتی است.

هنوز یادمان نرفته که با یک دلار میتوانستیم 3 عدد بیت‌کوین خریداری نماییم ولی الان برای خرید یک عدد بیت‌کوین باید بیش از 30000 دلار پول بپردازیم. این سرنوشتی است که ارز سیپکوین هم دچار آن خواهد شد به نظر کارشناسان خبره، سیپکوین و این نوع از ارزهای دیجیتال قابلیت سرمایه گذاری شگفت انگیزی دارند

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

  شهروند خبرنگار خبریفا



تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399برچسب:معرفی ارز دیجیتال سیپکوین (CiPCoin) (CIP), | 9:5 | نويسنده : DJ MmD 6 |

همکاری در فروش چیست؟

همکاری در فروش به این معنی است که شخصی فایل یا محصول و حتی خدماتی را ارائه می دهد و شما به ازای فروش محصولات دیگران پورسانت دریافت می کنید به این صورت که اگر کسی از سمت شما محصول، فایل یا خدمات را دریافت می کند شما پورسانت خود را دریافت می کنید

بهترین سایت همکاری در فروش فایل:

سایت های اینترنتی زیادی هستند که شما می توانید به عنوان بازاریاب در سایتشان ثبت نام نموده و کد محصولات را دریافت کنید و آنرا در صفحات خود شامل سایت، وبلاگ، شبکه های اجتماعی و هر کجای دیگر به اشتراک بگذارید و کسب درآمد کنید.

فروشگاه ساز آنلاین:

حال برخی از این سایت ها خودشان به شما امکان ساخت یک فروشگاه به صورت رایگان را می دهند که می توانید در فروشگاه آنلاین خود کسب درآمد کنید

خرید و فروش فایل:

برخی دیگر از این سایت ها امکان فروش محصولات خودتان را هم دارد یعنی شما محصول خود را به عنوان فروشنده در سایت یا فروشگاه خود قرار داده و بفروشید و بازاریابان دیگر نیز با اجازه خودتان می توانند همکاری در فروش کار کنند و یا اینکه فقط بازاریاب باشید و فایل های دیگران را به فروش برسانید

زیرمجموعه گیری:

حال اکثر این سایت ها قابلیت زیرمجموعه گیری دارند یعنی اگر شخصی از سمت شما وارد سایت شود و ثبت نام گردد امتیازی برای شما در نظر گرفته می شود

لیست سایت های همکاری در فروش فایل:

در زیر به برخی از سایت های همکاری در فروش فایل می پردازیم

 

_____________________________________________________________

1- سایت سیدا

جهت ورود به سایت سیدا کلیک کنید

 

_____________________________________________________________

2- سایت سیکا فایل

جذب فروشنده فایل

 

جهت ورود به سایت سیکا فایل کلیک نمایید


 

_____________________________________________________________

3- سایت فورکیا

4kia.ir

 

جهت ورود به سایت فورکیا کلیک نمایید


 

_____________________________________________________________

4- سایت فایل سل

filesell

 جهت ورود به سایت فایل سل کلیک نمایید


 

_____________________________________________________________

5- سایت فایل 24

فروشگاه فایل

جهت ورود به سایت فایل 24 کلیک نمایید

 

 

_____________________________________________________________

6- سایت فایل ناب

 

جهت ورود به سایت فایل ناب کلیک نمایید


 

_____________________________________________________________

7- سایت فارس فایل

استخدام اینترنتی

جهت ورود به سایت فارس فایل کلیک نمایید

 

 

_____________________________________________________________

8- سایت نفیس فایل

نفیس فایل nafisfile.com

 جهت ورود به سایت نفیس فایل کلیک نمایید


 

_____________________________________________________________

9- سایت سل یو

 

جهت عضویت در سایت سل یو کلیک نمایید


 

_____________________________________________________________

10- سایت اطلس فایل

بنر همکاری در فروش

 جهت ورود به سایت اطلس فایل کلیک نمایید


 

_____________________________________________________________

11- سایت فاپول

جهت ورود به سایت فاپول کلیک نمایید

 

 

_____________________________________________________________

12- سایت فایل فو

راه اندازی فروشگاه رایگان در فایل فروش

جهت ورود به سایت فایل فو کلیک نمایید

 

 

_____________________________________________________________

 

منبع : پایگاه خبری خبری فا

 



طرح لایه باز قاب عکس و فریم برای فتوشاپ با موضوع تلویزیون شماره 2

طرح لایه باز قاب عکس و فریم برای فتوشاپ با موضوع تلویزیون شماره 2

کیفیت فوق العاده بالا... شامل 1 فایل PSD... کاملا لایه باز و سازماندهی شده... سایز و ابعاد 2480*3508 پیکسل... یک فایل png... رزولوشن 300DPI... قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ... با این قاب شیک و زیبا عکس های خود را به سرزمین رویاها ببرید و به یادگار بگذارید (با موضوع... ...



تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399برچسب:طرح لایه باز قاب عکس و فریم برای فتوشاپ با موضوع تلویزیون شماره 2, | 1:46 | نويسنده : DJ MmD 6 |

راه اندازی فروشگاه رایگان در فایل فروش

 

کسب درآمد از همکاری در فروش فایل سایت فایل فو

 

جهت ورود به سایت فایل فو کلیک نمایید

 

راه اندازی فروشگاه رایگان در فایل فروش

 



 

کسب درآمد از همکاری در فروش در سایت فاپول

 

جهت ورود به سایت فاپول کلیک نمایید

 



تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399برچسب:کسب درآمد از اینترنت,همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,کسب درآمد از سایت فاپول, | 1:20 | نويسنده : DJ MmD 6 |
بانك اطلاعاتي Access 2005

بانك اطلاعاتي  Access 2005

بانك اطلاعاتي Access 2005

دانلود فایل

 


تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399برچسب:بانك اطلاعاتي Access 2005 , | 1:13 | نويسنده : DJ MmD 6 |

بنر همکاری در فروش

 

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش فایل سایت اطلس فایل

 

جهت ورود به سایت اطلس فایل کلیک نمایید

 

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 34 صفحه بعد
Hell Yeah Pointer 5


آخرین مطالب